Στο βιβλίο αυτό, η Δρ Μαρία Κοκκίνου-Κλάδη προτείνει κάποιες σαφείς, βασικές αρχές διαμόρφωσης της συμπεριφοράς που προέκυψαν και εξετάστηκαν σε πειραματικά εργαστήρια, σε σχολεία και σε κλινικές ανά τον κόσμο. Οι βασικές αυτές αρχές μπορούν να λειτουργήσουν είτε αποτρεπτικά όσον αφορά την εμφάνιση ενός ευρέος φάσματος προβλημάτων που αφορούν τη συμπεριφορά των παιδιών, είτε να βοηθήσουν στην επίλυσή τους.
- Πιο συγκεκριμένα, σε αυτό το βιβλίο θα διαβάσετε ότι:
Η τιμωρία δεν είναι πειθαρχία
Η επίπληξη μπορεί να αυξήσει τη συχνότητα μιας ανεπιθύμητης συμπεριφοράς
Το παιδί δεν γίνεται ανεξάρτητο αν το σκληραγωγείς.
Υπάρχει τρόπος να ελέγχεις το παιδί σου, χωρίς την επιβολή τιμωρίας
Τα λάθη δεν πρέπει να τιμωρούνται
Η αποτυχία είναι μέρος της επιτυχίας
- Ένα βιβλίο σύμμαχος για γονείς και εκπαιδευτικούς που ασχολούνται με τη διαπαιδαγώγηση παιδιών ηλικίας από το προνήπιο μέχρι την εφηβεία.
- Πρόλογος: Ρόμπερτ Μέλλον, Διευθυντής Εργαστηρίου Πειραματικής και Εφαρμοσμένης Ανάλυσης Συμπεριφοράς του Τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου.
- Το βιβλίο είναι διαθέσιμο εδώ:
- Μέρος των εσόδων θα διατεθεί στο έργο της Ελληνικής Κοινότητας Ανάλυσης Συμπεριφοράς!
Η Κλάδη – Κοκκίνου Μαρία είναι Διδάκτορας του Παντείου Πανεπιστημίου, Ερευνήτρια στο Εργαστήριο Πειραματικής και Εφαρμοσμένης Ανάλυσης Συμπεριφοράς του Τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου και διδάσκουσα στο πρόγραμμα του ΚΕΔΙΒΙΜ του Παντείου Πανεπιστημίου «Ανάλυση Συμπεριφοράς».
Έχει σπουδάσει Ψυχολογία στις Ηνωμένες Πολιτείες (Bachelor of Science), Ειδική Αγωγή στις Ηνωμένες Πολιτείες (Master of Science) και ολοκλήρωσε το διδακτορικό της στο Πάντειο Πανεπιστήμιο όπου αναγορεύτηκε Διδάκτορας του Παντείου Πανεπιστημίου το 2008.
Επίσης έχει αποφοιτήσει από το Τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας και Κοινωνικής Πολιτικής του Παντείου Πανεπιστημίου και έχει ολοκληρώσει μεταδιδακτορική έρευνα στην Κλινική Ψυχολογία στο Τμήμα Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου.
Σε εκπαιδευτικές παρεμβάσεις και στη ψυχοθεραπεία εφαρμόζει τις αρχές της Ανάλυσης
Συμπεριφοράς και έχει εργαστεί στο χώρο της ψυχικής υγείας και της εκπαίδευσης για 35 χρόνια.
Ένα από τα επιστημονικά της ενδιαφέροντα είναι η αξιοποίηση της τέχνης ως
εργαλείο για τη ψυχική θεραπεία αλλά και την πρόληψη των ψυχικών προβλημάτων και είναι επιστημονική συνεργάτης του Κέντρου Εικαστικής και Ψυχικής Επικοινωνίας «Συνώθηση».
Κυρίως όμως θεωρεί ότι η θεραπεία μέσω τέχνης βελτιώνει την ποιότητα της ζωής και των σχέσεων ακόμη και όταν δεν υπάρχει εμφανές ψυχικό πρόβλημα.